Want your
own Fotopage?







 


By: Mohd Haziezan Hassan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 14-Oct-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Burung Dodo??

'saya buleh berdiri atas satu kaki'..kata burung itu
merenung masa depan nampak!
lagak macho si burung Dodo...
Assalamu'alaikum

Alhamdulillah dah seminggu lebih dah umat Islam seluruh dunia menunaikan ibadah berpuasa di bulan Ramadhan.Bebudak Aalen pun..alhamdulillah sume puasa penuh..takde yang tinggal lagi stakat ni..huhu.Makin lama berpuasa,makin banyak fantasi bebudak ni yang kuar...sume ada..moreh ah,air tebu ah,murtabak ah,roti john ah..pergh..diri sdirik pun teliur di buatnya.Mana nak dapat dek sini..kalau nak pun buat sdirik ah..kalau nak jumpa kat kedai tu..jangan harap ah..air Erdbeben...eh..silap²..Erdberen adala..dengan Ice Tea...muhaha..kalau kat masjid plak ada air tawar buh garam..jadi masin sket..

Hari ni hari jumaat,sepatutnya ada kelas sampai petang..tapi,tetiba je lecturer tanak buat kelas..best ah lecturer ni..haha.Jadi pepagi tadi,keluar umah sat..orang kata..jalan² cari gamba...tapi takde bende menarik pun..haha....saje je kuar..cuaca tengah best ni...kang dah sejuk kang..berhibernasi jela kat bilik..agak² lemak tebal tu..buleh ah nak kuar sejuk²..huhu.Disebabkan takde gamba menarik yang jumpa..upload gamba lama jela..Ha..kali ni jangan terperanjat..spesis burung Dodo(adik beradik kot),berjaya ditemui oleh seorang Praktikant kat Wolfratshausen.ingat senang ke nak jumpa Burung Dodo ni..haha..yo yo je..amacam kaklang?tadi tanya kenapa asik gamba bunga je..bunga tu haruss yang mintak aritu..huhu..kali ni letak gamba burung plak..ada puas hati?hehe..
w'salam.
setelah kena soun dngan cik yani..maka di isytiharkan,mnatang ni bukan burung dodo..tapi salah satu dari spesis itik germany kot..takde kaitan langsung dengan kuih dodol!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net